Het aftellen is nu toch echt begonnen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Claudia Ravelli - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu toch echt begonnen - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Claudia Ravelli - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu toch echt begonnen

Door: Claudia en Peter

Blijf op de hoogte en volg Claudia

20 Augustus 2015 | Nederland, Leusden

Het feest is geweest, de tassen zijn zo goed als gepakt, het huis is aan kant en Peter staat (hopelijk de laatste) afwas te doen. Vanavond lekker tapas eten en de fles champagne ontkurken.
Morgenochtend om 8 uur stijgen we op om via Madrid naar Lima te vliegen. In totaal meteen 14,5 uur vliegen. En omdat we natuurlijk op tijd op Schiphol moeten zijn, in alle vroegte opstaan en met taxi papa & mama op naar Amsterdam.
Bij deze willen we iedereen ontzettend bedanken voor het ontzettend leuke en ontspannen feestje, we hebben genoten! We gaan jullie heel erg missen en gaan jullie via deze weg op hoogte houden van onze avonturen.
Vast een hele fijne sinterklaas, kerst en oud en nieuw gewenst en tot in het zonnige voorjaar van 2016!

Hasta la vista baby

• 20 Augustus 2015 - 21:48

André, Karin, Joey. Glenn En Zenne :

Lieve Claudia en Peter, goede reis, veel plezier en Let op elkaar, je spullen en je omgeving. Geniet, geniet, geniet. Jullie doen wat zovelen ooit zeiden nog eens te willen!

Trots op jullie! Hou je haaks.

Arriverderci, Adios, see you both in the new year!

Xxx
    Van ons allemaal uit Breda

• 20 Augustus 2015 - 22:02

Anja En Piet:

Nog even tot zo op Schiphol.

• 20 Augustus 2015 - 22:27

Robby & Nathalie:

Goeie reis & have fun!!!!

• 20 Augustus 2015 - 22:30

Bart En Mandy:

Nou luitjes, veel plezier en geniet!!!

• 21 Augustus 2015 - 21:42

Maaike:

Ha lieverds!

Heel veel plezier! En geniet vooral heel veel samen!

Dikke kus van Timo en Maaike!

P.s ... Voor alle nieuwsgierige onder ons:
    via de website www.flightstats.com kunnen we Claudia en Peter precies volgen als zij aan het vliegen zijn!
    Op de website wijst het zichzelf ;-)

• 23 Augustus 2015 - 01:38

Tyrza:

Heel veel plezier!!
    Ben benieuwd naar je leuke verhalen!

Xx Tyrza

• 28 Augustus 2015 - 08:02

Froukje:

Super, de super. Geniet, en ik mag meegenieten.

Lieve groet,
    Froukje

Verslag uit: Nederland, Leusden

Onze trip rond de wereld

...

24 Januari 2016

The weels of the campervan go round and round...

04 Januari 2016

Happy new year baby!

19 December 2015

This christmas will be hot...

30 November 2015

Hi mates

13 November 2015

Rollin' along
Claudia

De komende 7 maanden gaan Peter en ik een reis rond de wereld maken. We beginnen in Peru en Bolivia. Vervolgens vliegen we door naar Nieuw Zeeland, waar een mini campervan op ons staat te wachten. In twee maanden tijd gaan we het noorder- en zuidereiland aandoen. Daarna vliegen we door naar Melbourne waar een nog kleiner, omgebouwd busje (denk aan de volkswagenbusjes qua model), klaar staat. Hiermee crossen we drie maanden door Australia. De gaan richting Adelaide, Sydney en dan helemaal omhoog richting Cairns. Om van al die avonturen bij te komen gaan we nog drie weken naar de Solomon eilanden en aangezien we over Hong Kong terugvliegen blijven we daar ook nog een weekje hangen. Als alles volgens plan gaan zetten we op 24 maart 2016 om kwart over zes 's ochtends weer voet op Hollandse bodem.

Actief sinds 18 Juni 2015